amalinazri :)
amalinazri.blogspot.com
hello. amalina speaking here.
i type whatever i feel and of course about me. feel free to follow this blog :'>



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
tahun baru :D azam baru :)
Thursday, January 10, 2013 | 5:04 PM | 0 comments
Harini dah 11 Januari 2013. Azam 2013 ialah nak jadi yang lebih baik dari yang sebelum nii, nak orang respest aku and maybe bebas dari golongan yang bernama LELAKI. mayb lah ! majotiti membe aku yang dah habis skolah semua dah start kerja. aku jee tak ! aku tengah amik lesen kot ! yuhuu. lepas dapat lesen , banyaklah tempat untuk aku nak merayap. haha. FARAH sibuk cari tempat belajar, NIDA tengah belajar, REAN and FINAS pulak dah kerja. so ! aku jee lah yang membesarkan badan dekat rumah. SPM,SPM,SPM. mayb edah lega cuz dah abes exam, tapii pening memikirkan macam mana result yang akan keluar nanti. huh ! cuak, cuak. harap-harap aku dapat result yang sepatutnye.. humm ! aku plan somethng untuk kenakan someone yang aku paling benci. tapi... patut ke ha ? dia selalu fikir dia jee yang bagus, dia jee yang perfect, dia jee yang cantik ! padahal 1 benda pun takde. dulu yee kau kawan BAIK ku kononnye lah. tapi, sekarang takde istilah kawanlah dengan kau tuu. suke mengkritik orang yang macam-macam. seolah2 kau perfect. sedarlah sikit budak. kau dengan aku nii same jee. takde kurang takde lebih. tuu pun nak jadikan 1 bahan untuk kau mengata. aku tahu aku tak perfect, tapi sekurangkurangnye ak tak macam kau, perampas and kau nii jenis yang suke jilat balik apa yang kau dah ludah. oh shitt men ! tuu jee perangai kau yang berbeza dengan aku. kenapalah aku nii pernah kenal and berkawan dengan kau. 


Old things