amalinazri :)
amalinazri.blogspot.com
hello. amalina speaking here.
i type whatever i feel and of course about me. feel free to follow this blog :'>



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
5 November 2012
Saturday, November 3, 2012 | 11:10 PM | 0 comments
Start esuk kitorang dah mule SPM,, so !! maknenye,, kitorang dah nak habis school dah,, lepas 5 Disember kitorang dah tak ade istilah kena ikut rule school,, mesti lepas nii rindu time school.. Mayb nantii ade kitorang dah jarang2 jumpe dahh,, lagi2 membe yang duduk jauh,, 

Aku adelhh rapat dengan 2  orang budak nii,, name dye Engku intan & Safwa nadhira.. diorang nii kawan baek.. mayb lepas nii aku tak dapat dah jumpee diorang.. diorang nii happy go lucky,, Aku paling rapat dengan engku lahh,, aku selalu share cerite dengan dye,, dah anggap macam adik aku dah,, si Safwa nii pulak rapat dengan farah,, dye jenis selambe badak and redha jee kalau kena perli.. haha,, hope diorang dapat best result in spm next year,,


safwa  & engku





Old things | New things