amalinazri :)
amalinazri.blogspot.com
hello. amalina speaking here.
i type whatever i feel and of course about me. feel free to follow this blog :'>



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
:'( sakit hati
Saturday, August 4, 2012 | 6:40 AM | 0 comments
haish !!! ade 1 benda yang aku tak suke,, nak tahu ark ??? ramai yang kaitkan aku dengan 1 guy nii,, aduyai,, tolonglah paham,, aku n dye membe jee.. tak lebih punn,, so kenapa kena kaitkan aku dengan dye.. aku dah ade org lain.. tolong lah faham,, kenapa mesti aku,, ?? padahal dye berlambak org yg boleh diorg kaitkan.. bahjet macam aku and dye ade chemistry jee.. salah kee kalau membe ?? tak kan?? hayoyo,, tuu lah,, mulut org memang payah nak tutup,, dye dah berpunye and aku punn dah ada someone.. so !! too allz dekat luar yang selalu ejek aku tuu bawak2 lah bertaubat bulanbulan puase nii.. takkan aku nak buad announce yg "aku dah ada someone, so jangan kaitkan aku dengan si dia" .. takkan sampai macam tuu kot.. bulan puase nii org berpusupusu nak cari pahala,, bukannye dose KAWAN.. so !! piker lah yee.. chow :D ngee





Old things | New things