amalinazri :)
amalinazri.blogspot.com
hello. amalina speaking here.
i type whatever i feel and of course about me. feel free to follow this blog :'>



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
Happy + Sedih = ????
Friday, July 20, 2012 | 7:55 PM | 0 comments

                                                                  my birthday cake



* 20.July.2012 ialah tarikh yang paling happy buat aku.. tarikh tuu ialah tarikh lahir aku,,, haha,, semalam aku pergi celebrate dengan membe2 aku dekat pizza.. best giler kot,, aku belanje diorg semua.. sajje je buad amal jariah,, haha.. aku celebrate dengan eyma, azzham, mieda, kieyna, asyiq, ada and botak.. untunglah orang datang dengan couple,, haha... aku jee tak,, hmmm.. aku harap aku dapat result best untuk SPM tahun nii,, tapii !! yang tak bestnyee aku and NEAA tak baek lagii.. nak buad macam manakan,, hope aku and dye dapat baek macam dulu... aku and eyna dah baek dah semalam.. aku happy gilergiler kot,, tapii ade part aku yang geram gak dengan someone nii.. pape tah perangai,, macam ______ gak dye tuu.. hmm !! keylah, gtg now.. bye~ =D




Old things | New things