amalinazri :)
amalinazri.blogspot.com
hello. amalina speaking here.
i type whatever i feel and of course about me. feel free to follow this blog :'>



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
si dia yang pelik ;D
Wednesday, June 6, 2012 | 1:30 AM | 0 comments

Emm,, perlu ke bagitahu dye yang kite sayang dye ?? tak kan ?? habis tuu.. emm, dye tahu yang aku sayang dye .. tapii dye tuu selalu sakitkan hati aku jee.. kenapa ?? nak suruh aku benci dye kee ?? memang skait hati, tapi aku tak pernah benci dye. tah lah,, padahal dye banyak buad aku sakit hatii.. tapi aku tetap sayang dye.. pape tah.. aku pelik lah dengan perangai dye sekarang,, kadang-kadang aku rase macam dah tak kenal dye dahh.. kalau boleh aku nak dye jadii macam dulu,, :D perangai dye sekarang mule-mule buad aku happy.. lame-lame buad aku sakit hatii.. tuu yang aku geram tuu.. rase nak hentak dengan batu jee kepale dye tuu.. hahaa,, kalau dye mati karang aku pulak yang sedih.. hahaa, tapi.. kalau ade dye, aku happy jee.. walau apepun yang dye buad.. aku buad bodo jee(muke stok redha jee), hehee.. alah, pape jee lah.. asalkan aku sayang dye.. sekarang, aku harap dye jadii macam dulu.. aku tak nak dye jadii macam sekarang.. dye jadii seseorang yang tak ada perasaan.. benci giler lah.. kalau cakap memang dye dengar.. tapii kadang-kadang buad muke toye a.k.a celake.. harap muke jee ensem, tapii.. wekss :P.. hahaa,, key lah.. aku nak chow !! bubyeeeeeeeeeeeeeeeeeee .... ilysm :-* 



Old things | New things