amalinazri :)
amalinazri.blogspot.com
hello. amalina speaking here.
i type whatever i feel and of course about me. feel free to follow this blog :'>



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
kepenatan melanda saya harini :D
Tuesday, June 5, 2012 | 3:05 AM | 0 comments




hyet, korang tahu tak ?? harini sajje 3 blog aku kena buad.. adush, pening pale aku.. :) alah, demi membe, apelah sangat.. seb baek diorang tak complaint, kalau complaint aku lesing pale masingmasing.. hahaha, penat mengadap lappy jee aku harinii.. em, guy yang aku citer semalam, dye online tadii(facebook).. eleh, macam-macam lah dye write status dye.. werkkss :P, mengada lebih.. alah, kalau selalu online fb buhsan gak macam aku.. tapii daripada makan tidur-makan tidur.. baek aku online, like status org ke ape ke ! tapii benda tuu pun orang lain sibuk nak complaint.. suke hati aku lah nak online sampai pukul berapa pun.. semua sibukk.. ade ke aku sibuk pasal diorang ?? tak kan ?? aku tak suke lah orang yang busybody nii, jagelah body sndiri.. nii tak, sibuk jage body orang lainn.. lalala ~






Old things | New things