amalinazri :)
amalinazri.blogspot.com
hello. amalina speaking here.
i type whatever i feel and of course about me. feel free to follow this blog :'>



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
Monday, June 4, 2012 | 9:49 AM | 0 comments

Dalam SM TEKNIK PERTANIAN CHENOR, aku ada sorang twin, nama dye NUR IZZATI HAFIZ.. dye klas 5 ATN 1.. dye nii maid dalam HAPPY FAMILY, always gila-gila and she's a good person.. dye baikk, caring dengan kawan-kawan.. nak tahu tak cam mane aku leyh rapat ngan dye ?? sebab 1 boy lah.. eh cop ! bukan pasal pakwe yep, just misunderstanding jee.. hahaa, dye nii seorang yang ceria dan happy go lucky lah.. she's a good and the best friend that i have meet.. aku jarang tenguk dye moody,, dye kalau ade prob punn happy jee muke.. korang mesti nak tahu status dye available or takkan?? emm, tak silap aku dye nii singular lah.. hahaha, aku jarang ambik tahu pasal status orang nii.. hahaa, alah, yang penting taty twin yang aku sayang.. hope taty akan jadii anak yg bek dan dapat capai cita-cita taty.. 







Old things | New things