amalinazri :)
amalinazri.blogspot.com
hello. amalina speaking here.
i type whatever i feel and of course about me. feel free to follow this blog :'>



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
Monday, June 4, 2012 | 5:54 AM | 0 comments

Aku ade sorang kawan yang aku SAYANG.. Name dye Farah Hanum, dye sch sama dengan aku tapi tak sekelas.. kitorang same, dorm, dye stay dekat kg. awah.. dye ade 3 siblings :D and dye ank ke-2.. dye nii sorang yang happy go lucky.. aku jarang nampak dye sedih :P em.. aku pernah gak lah misunderstanding dengan dye.. alah, adatlah berkawan kan?? tapi just pasal benda bodo jee.. nak tahu ape lagi pasal dye ?? emm, status dye dah berpunyee.. dye ade relationship dengan someone.. name dye azrin.. hahaa, minah nii dilahrkan pada 5.3.1995, birthday dye aku just bagy magnum jee :'( maklumlah duduk ostel tak sempat nak beli apa-apa .. kesian dye :d walau macam mane buruk sekalipun perangai budak mereng nii.. aku tetap SAYANG kau lah wehh, kau lah membe aku dunie akhirat tahu.. ingat !! aku harap dye dapat good result in SPM 2012 and success in ur life lah sis.. :D





Old things | New things